★ Lite nedstämd, lite konstig

Laura trench

Min nya jacka... jag chockade mig själv med att välja en röd.



Mina nya skor är så hemskt fula så de blir fina =D hihihihi

Idag så har jag ridit... eller mest glidit häst. Jag var sjukt tankspridd och totalt jätte ofokuserad. Skrittade bara runt och försökte rida med äh... Tankarna var helt på annat håll!

Det har dom varit hela dagen och nu på kvällen så känner jag mig uttråkad och nästan lite stressad. Skulle vilja göra något kul för jag behöver det. Men samtidigt så känner jag mig ledsen. Denna vecka har varit så känslomässigt utpumpande att jag är så trött själsligt. Jag tror inte jag har kommit fram än, alltså att chocken lagt sig. Jag har lite kvar att bearbeta och jag blir lite förvirrad, typ. Det är så svårt att sätta ord på mina känslor. Jag skulle behöva barnvakt, skulle behöva SOVA, vila upp mig, hämta nya energier. Nääe, nu när jag börjar skriva ut det jag känner så blir jag så matt, känner mig jätte ledsen. Tittar på Micke och mina små gulliga barn i soffan när de äter popcorn. Linnéa ska bjuda alla och visar hela tiden upp sin guldiga sko som hon har på foten... Får tårar i ögonen. Jaja, blir väl bra tillslut =) Allt är lite upp och ner just nu...

Efter ridningen så åkte jag till svärmor där min lilla familj redan varit sedan jag åkte till stallet. Hon bjöd på lunch. Skönt att slippa laga mat! Jag är as sugen på thaimat nu men det är stängt på helgerna. Så dåligt =( *snyft*

Ajja... bajs. Meh, vad är det med mig?? Åh, vad skönt det skulle vara med en bastu! Få svettas ur allt skit?

Äh jag vet inte själv vad jag blajjar om... Varför är jag så nedstämd?

Kommentarer
Postat av: Sofija

Det är ju inte så konstigt om du känner dig låg efter allt som har hänt!

När ni var mitt i det så var ni tvungna att lägg all fokus på Wille och nu när ni kan "pusta ut" så kommer så klart alla känslor.

Kram på dig <3

2012-04-02 @ 21:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0