★ vidriga känsla

jag ligger här i sängen och det känns inge bra. ingenting känns bra. oron för min son är enorm. paniken börjar smyga sig tillbaka och jag vet inte vilka ord jag ska använda för att beskriva mina känslor. han grät när han gick och la sig. barn ska inte behöva somna ledsna... kollade till honom och han var så svettig! fredagen närmar sig med stormsteg och jag mår konstant illa. jag mår verkligen illa. stämningen här hemma är inge vidare. allt är så upp och ner . och så går jag och oroar mig för den där förbaskade magsjukan också! vore sjukt typiskt om micke smittat oss så vi missar MR. jag tänker så Jävla mycket hela tiden. . kan min inte bara få trycka på paus? grubbel grubbel grubbel grubbel. oändligt. narkos läkaren varnade ju mig för narkosen, han sa att det kommer se ut som om William dör när han somnar. hur ska jag klara att hålla ihop mig själv? jag ser inte fram emot fredag morgon när klockan ringer . herregud vad jag kommer må illa och inse verkligheten . William ... åh. världens jobbigaste bilresa. ångestfylld av rädsla och oro och skådespel inför William dör. herregud vad. hjälp oss.

Kommentarer
Postat av: micke

Det kommer gå bra. Gumman.

Inget att vara orolig för. Puss puss

2012-03-28 @ 22:28:56
Postat av: Fitri

Gumman min.. Från en mamma till en annan, så förstår jag deb oron du bär på. Det finns inget mer värdefullare än barnen! Vi lever för dom o gör allt för att dom ska må bra o vara trygga..

Lita på att det kmr att gå bra på fredag.. Han är i mkt goda händer Ida, läkarna är duktiga ;)

Jag kmr inte att kunna vara där kroppsligt o hålla dig i handen. Men jag ska skicka all kärlek o värme o tänka på er på fredag <3



Kram o krama Willeman..

2012-03-29 @ 00:16:03
Postat av: Sofija

Jag lider så med er men allt kommer att gå bra. Precis som Fitri säger så är han i mycket goda händer<3 jag finns bara ett samal bort om du behöver mig. Puss o kram

2012-03-29 @ 14:07:49
Postat av: Therese

Det kommer att gå bra ska du se,alla mina 6 barn har blivit sövda och det har gått bra.

Tänker på er och hoppas innerligt att allt går bra och att det inte visar något allvarligt.

Kram kram

2012-03-29 @ 16:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0