★ härligt

Varför finns det fortfarande ingen Bloggapp? Just nu ligger jag i soffan och väntar på att micke ska vakna så jag kan duscha. Luktar lite häst och gammal fjärt. Det blev ingen galopp tur igår som planerat men det tog jag igen idag :) en supermysig uteritt med massor av galopp på ängar och stigar. Det är renande för själen, det är verkligen det. När molnen blev svarta och huvudet dunkade så anade jag ugglor i mossen och vände hem. Då började det åska, mer och mer. Hann hem precis när det smällde som värst! :) Idag ska jag på blomlådejakt, planterade blommor igår och när jag tog fram blomlådorna så hade en spruckit. Usch mitt huvud. Det sprängs!! Vore bra om det åskade lite till... Idag ska William hämtas kl 15, på fritids! hihi sjukt gulligt! Igår tappade han sin nionde tand på dagis, de åt glass och helt plötsligt så satt tanden fast på glassen :) Nu är micke vaken så nu vankas det dusch!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Till iPhone finns det en bloggapp, gör det inte det till Android?

2012-06-02 @ 22:53:57
URL: http://jossgoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0