★ jävla fittdag

Dagen startade sjukt bra och jag har haft en underbar förmiddag med barnen.

Men sen kom käftsmäll efter käftsmäll. BAM BAM BAM dela ut dom bara, medans vi håller på, kanske har just du något skit du vill kasta på mig?

IDIOTER finns det gått om och jag är omringad av dom just nu. Och jag undrar vad min dotter gör just nu. Jag orkar inte ens titta efter. Vad det än är för hyss så orkar jag inte bry mig. Det går ändå inte att tämja henne!!!!! Kpoajph'ihfvp¨'iahd'pgvajd'pogjwaepo'gh'PWHNEPGBiwndbknpsdig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Kommentarer
Postat av: Fitri

Wooosaaaah Ida.. Andas!

Hoppas att allt löser sig o att idioterna sållas bort illa kvickt. Kram

2012-05-21 @ 17:48:19
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0