★ 1 Maj, 2012



Igår var Emelinda och Larsa här på middag. Vi grillade entricote som vi bjöd på. Med diverse tillbehör. Tack vare det underbara vädret så åt vi ute på altanen. Det är nice att ha både terass och altan, vi bor prima ;) Ibland längtar man ju iväg ut på landet men drömmar är till för att drömmas ;)

Tog fasen inga kort från igår när dom var här, varför?? =( Wille fastnade hos Larsa direkt, de spelade fotboll, spelade tv spel, jämförde sina klockor, pratade fotboll och om hur bra AIK är ;) haha... Det värmer verkligen i hjärtat när någon utomstående lägger ner så mycket vilja och tid i ens barn. Tack Larsa för att du förgyllde Williams kväll =)



Micke har "oljemålat" terassen. Blev väldigt fint tycker jag!



vaknade imorse av att solen värmde gott så jag låg i min vilstol på den finmålade terassen och NJÖT! Linnéa sov så jag njöt verkligen... Tyst, mysigt, lugnt...



Gungeligung. Linnéas babygunga som jag fyndade för 25 kr!



Idag skulle min fina mormor ha fyllt 84 år <3 Vi skrev ett grattiskort och köpte liljor. William och Linnéa ritade på kortet samt att William skrev våra namn... Allas prägel ville vi ha på kortet.



William satt såhär länge. Han satt länge och bara tittade... Tillslut började tårarna att falla och jag blev lite förvånad,

"älskling, är du ledsen?"
"Jag saknar henneeeeeeee"
"Det gör jag med älskling, men gammelmormor har det bra nu, hon äter nog tårta där uppe i himmelen"
"Men jag tror tyvärr inte att hon har det bra... "
"Varför gubben??"
"Hon saknar nog sig själv" Och jag saknar henne jätte mycket, jag vill inte att hon ska vara död!!"

Vi hade dialogen ett bra tag och tårarna sprutade på min lilla pojk =( Jag själv började gråta för att det blev så laddat... Ett känslosamt ögonblick kan man säga... ojoj. 




På hemvägen så stannde vi på Burger King, barnen fick glass och isvatten. Linnéa drack upp 2 såna där muggar, Sluuuuurp!!!







Williams kalas som han hade i lördags blev en succé! Barnen hade jätte roligt, det var 20 barn totalt så hela lekparken var full av glada, uppklädda barn =) Vill så gärna visa er och sätta in kort men har inte frågat föräldrarna om det är okej så bäst jag låter bli!

Det var länge sedan som jag bloggade och har egentligen sjukt mycket att skriva... Men... MEN... Hjärnsläpp??

Äh, jag får blogga igen senare, för när jag lägger mig ner sen så kommer allt tillbaka i mitt tröga huvud.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Larsa bara log när jag läste vad du skrivit :-)



Snygg bild på mig och Linnéa ;-) Haha, ingen majs runt munnen på nån av oss iaf!



Puss på er alla!

2012-05-01 @ 21:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0