★ härlig dag jao



Vilken underbar morgon vi hade imorse! Det var varmt och skönt med strålande sol. Vi åt frukost ute på framsidan och hade myspys. Barnen solade sig i vilstolen och mådde gott.




I väntan på glass! Ni undrar säkert varför stolarna ligger på golvet och jag svarar; Ni vet nog varför.



Hahahaha min sexiga karl har ett sliparprojekt utan dess like... Tar sjukt lång tid att bli klar så lacken sitter som det ska, dvs jävligt hårt. Tanken är att det ska bli lika fint som trallen på framsidan. Brunbetsad. Kommer bli super när det är klart! Duktiga lilla karl =)

Imorse så kämpade jag med att få ut Lollans vinterbädd. Det stank avlopp, det var 17 grader varmt och jag hade underställ. Det var varmt och stinkande och min arm är så paj. Jag undrar vad det är för fel, säkert någon inflammation. Måste köpa Ipren att knapra på! Men nu är bädden tömd, ska skrubba den också. Ska ta med en hink och skrubb så kommer boxen bli som ny! =)

Har varit ute och plockat gullvivor till min gulliga farmor idag, det var lite kvavt faktiskt, men varmt och skönt! Det blev en stor bukett och Linnéa hjälpte till =) Farmor blev jätte glad! Hon berättade att gullvivetraditionen betyder så mycket för henne och så berättade hon minnen från när hon var barn. Redan då startade trenden... Farmor är så söt när hon pratar minnen, hon lyser upp som en sol och ser så varm och mysig ut <3 Herregud vad jag älskar henne <3 <3 <3 När vi åkte därifrån så började det att regna och nu vekar det aldrig vilja ta slut! Mys pys!! Ska tända ljus och mysa till det.

Marie var förbi förut och hälsade på, hon tyckte vi hade det jättefint hemma, och det värmer alltid att höra =)
Om vi bara kunde få tummen ur och fixa vardagsrummet någon gång. Men Linnéa bromsar... Hon är våran Gargamel.

Ikväll är det både Uppdrag missbruk samt Fråga Olle dokumentären.
Uppdrag Missbruk är sjukt bra och visas på TV4 Fakta Torsdagar kl 21:20.

Nu ska jag jobba fredag, lördag, söndag, måndag. Intressant va?

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Idaaa, ring doktorn! Så där ont så länge ska man inte ha!



PUSS

2012-05-10 @ 20:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0