★ rutgers amöba goes bananas



Så här skabbigt var golvet innan. Fläckigt och slitet... Men Micke har varit så himla duktig som slipat allt! Tog 7 timmar att slita, lacken satt så hårt.



Träet blev som nytt efter slipningen så på med färgen!



Voilá!! Fäääääärdiiiiig!! Snart ska det inhandlas blommor som ska pryda altanen.

Blommorna köps ALLTID på Västerljungs Blommor i växthusen. Jag får blommor till 4 amplar, 3 långa blomlådor och många krukor för ca 300 kr. Något år var det 260Kr, ett annat 320Kr. Beror på vilka blommor man köper men det är himla bra priser och väldigt fin kvalite på blommorna. Istället för diverse gift mot löss osv så släpper de ut  små flugor som äter upp ohyran. Smart =)

Vaknade imorse som vanligt av tidningsbudet som pratar i telefonen och pratar så högt så man tror att hon är i mitt sovrum. Jävla mongo!!! Funderar starkt på att ringa till SN och klaga. Det är inte okej att behöva vakna kl 5 varje morgon för att hon står och gapar här utanför varenda morgon med sina förbannade tidningar.

Ska jobba idag så jag ska väl hoppa upp för trappen och in i duschen. Kanske inte ska lukta gammal amöba på jobbet. Även om det lockar. Osminkad och skitig i min one piece. Det vore något... Kanske ska jag borsta tänderna också?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vilken duktig karl du har! Det blev jättefint! :-)

2012-05-13 @ 19:08:25
URL: http://jossgoss.blogg.se/
Postat av: micke

Tack. Det var det jobbigaste jag gjort i slipp väg .

Ont i fingrana hade jag i 2 dagar. Om det blir en nästa gång.

Ska jag handla en bandslipp.

2012-05-17 @ 08:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0