★ nej usch.. .orkar inte

Ibland undrar jag massor... varför ska det hända så mycket skit hela tiden för? Är det inte det ena så är det andra. Och nu är det väl det tjugonde... det avlöser varann på löpande band. Men jag antar att det är så, man får vad man förtjänar. .. Jag antar att jag förtjänar allt skit, de elaka kommentarerna, det är ju jag som skapat dem. Hade jag varit perfekt så hade det aldrig hänt ett dyft av skit. Vilket resulterar i att det är ju mig det är fel på. Så här har ni mig, värdelös och dålig på det mesta. Duktig på.. .på... eh, låt mig tänka... öh...skapa problem? Skulle väl vara det enda jag är bra på just nu. Livet suger rätt hårt nu och när jag inteens kan vara i stallet och njuta med musik i mina öron så vet jag inte vad som kan få mig att må bättre.. .min familjsåklart men ah...hoppas resten av er mår sjukt bra och skrattar hela dagarna.. .puss

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Nää nu blir jag ledsen i ögat och önskade jag kunde flyga till Vhd o bara krama om dig <3

2012-09-05 @ 23:06:20
Postat av: Jennie

Du är inte ensam med sånna tankar.
Tror de är normala (även om man känner sig rätt kass när man tänker så)
Hoppas du känner dig bättre snart!

2012-09-07 @ 15:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0