★ Brolle!!

Åh, hörrni. Igår, då såg jag Brolle. *mums* Han är så underbart fin att titta på och så fullkomligt älskar jag hans röst. Han är en ny Elvis. Och ni som känner mig vet ju att Elvis Presley var min idol som liten. Haha =)
Men seriöst, Brolles nya låtar, måste ha hans skiva! Mexico var helt underbar, synd bara att han spelade på arbetstid, ville ju inte stå där för länge. Åh Brolle. Vill du gifta dig med mig?

Wille springer omkring här och är lite uttråkad tror jag, haha, han pratar typ japanska låter det som. Låter så kul =)

Kalas idag då! Det ska bli så fantastiskt kul! Tårtan är jätte fin, förutom att mössen har tappat öronen =(
Kan man fixa det på någe sätt?

Nähepp städa lite? Duscha lite? Baka lite? Måste bara surfa runt lite till, så skönt att bara få sitta ner =)

Jäklar, vet ni??? Jag är ledig på Måndag!!!! Jag behöver inte jobba 8-22!!!  WIIHOOOO!!!!!
Jag ska vara med William hela dagen då =)=)=)=)=)=)=)=)

varför är det ingen sol idag för? Så typiskt...Hoppas den kommer fram senare.

Wille drar i mig nu, han vill leka så det måste vi göra! Vi ska göra städningen till en lek.

Tjing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0