★ Engla...

image123

Denna äckliga idiot har precis erkänt 2 mord. Kolla ögonen på honom, vilket äckel han är!
Hur kan man mörda en tioårig flicka? Hur kan man?? Och VARFÖR??

Hade det varit min son som blivit mördad så vet jag inte vad jag skulle ta mig till.
Jag har tagit så illa vid mig av det här så jag bara är så arg!!
Jag vill se honom plågas till döds den idioten!!  Ju mer jag tittar på bilden desto mer illamående blir jag.
Fy fan.

Om inte personen med ny mobil hade tagit dessa kort så hade nog inte detta fallet vara löst.
Om ens någon gång? Detta hade nog förblitt en gåta.
Jag hade givit den personen pengar ur försäkringen. Tack vare denna person så får de begrava sin Engla.

Jag lider något oerhört med familjen! Och arg är jag med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0