★ Lever jag?

Jo men det gör jag! Har bara jobbat lite mycket på sistonde så när man väl kommer hem är datorn ingenting man  prioriterar. Familjen går ju helt klart först! Utan tvekan =)  Känns som jag aldrig är med William längre =( Men men, detta jobb behövs ju och jag är sååå tacksam att jag har jobbet. Våran ekonomi kommer bli gudabra! Den kommer ju fasen bli bättre en bra. Vi kommer ha det riktigt bra! FÖR EN GÅNGS SKULL!!!  wiihoooo!!!!!

Wille sitter i mitt knä här och hjälper mig, min underbaring. Åh, nu fick jag en puss. Mys!!

Jag vet inte vad jag ska skriva om?? Wille har smittat mig med snorfyllda borrar men det går väl över på annandan.

Idag lämnar vi Wille på dagis kl 11, sedan åker vi till Tälje och äter lunch (om vi hinner) jag börjar ju klockan 12. Micke åker sedan till Drottningens Raka för att hämta vårat kakel. Snälla Camilla och Cristian ska hjälpa oss att sätta upp det. Hon har ju redan fått mage den lille skit ungen *tihi* Så kul att se henne med kula, dom kommer bli så roliga föräldrar =)

Vill ni veta hur mitt hår ser ut? Det är katastrof. Den 25 Maj är det garanterat JAG som sitter i frisörstolen. Jag går ständigt runt nu med typ backslick i en hårklämma, allt för att gömma mitt hemska hår! *uuuuh*
Men sen, så fort jag får pengar så blir det till att ändra frilla nåt så förjäkligt.
William fyller ju år nästa vecka så det vore lite väl själviskt att lägga pengar på frisören, hans paket går ju före såklart =)  Jag jobbar hela hans fördelsedag =( Men är iallafall ledig på helgen sen när vi firar honom...

Willes absolut bästa kompis på dagis är Märta. Dom är helt makalösa ihop! Han pratar om henne här hemma jämt, låtsas ringa henne och lite så =) Ybergulligt!!!

Just nu är det pusskalas här hemma! Wille springer och pussar mig hela tiden, oj en till =) hihi.

Nä, sminka sig lite och sen leka med William, min underbaring.

Min familj gör verkligen livet värt att leva.

Kommentarer
Postat av: LINDA

TACK för sällisen på din lunch i dag... var kul att komma ut å prata lite skit....

2008-04-18 @ 21:54:29
URL: http://halvnuffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0