★ Pappas pannkakor

Vafan, hela dagen så har jag tänkt på en speciell sak att blogga om, men nu sitter jag här och har ingen aning!!
Vad skulle jag blogga om?? Säg det den som vet...*suck*

Åh, min pappa är bäst! Vet ni vad han har lämnat här till mig??
Pappas pannkakor!!!! MMMMMMMMMMMMM!!! De är så förjäkla goda som man dör, men jag orkade bara 3 st.
Tack min bästa pappa! Min käre far gör verkligen de godaste pannkakorna... =)

Jag har jobbat hela dagen idag. 09:45-19:15, tog bilen eftersom Micke sov och Wille skulle till dagis fast han var förkyld och bla bla bla. Så allt för att minska Willes timmar på dagis. Vet själv vad jag tycker om snoriga barn på dagis...hmmm.... Men annars fungerar det bra att pendla, 700 spänn för 30 dagar är ju en tank i bilen annars. Dessutom är det väldigt skönt när man åker hem, man bara sitter där och låter dagen rinna av en. Bli avstressad...
Just nu ser jag ingenting negativt med att pendla med buss.

Om 3 månader får jag löneförhöjning, det ser jag fram emot =)
Och så har jag 8 dagars betald semester, jag trodde inte jag skulle få någon semester alls så jag är nöjd!
Jag satsar verkligen på att ta med min familj till något varmt ställe med hav och pool. Jag vill det så gärna och vi kommer ha mer än råd i sommar. Med alla våra skattepengar och 2 löner =)
Åh, det känns verkligen som att allting löser sig, jag är så lycklig!!!

Smygtittar på lyxfällan nu... Skumt program egentligen...Måste man verkligen vara med i ett program pga av det där? Borde man ju klara själv tycker jag...men men...

Undrar om jag ska gå och duscha och hoppa i säng? Jag känner mig inte alls fräsch just nu.
Janet, du vet vad jag menar *asg* Tänk er en nersupen gammal alkis med nerpissade brallor och toksvett stank. Så känner jag mig =)  Vill du kramas?

Kommentarer
Postat av: LINDA

Me ni är så bortskämda... jag får aldrig nåt... frågar jag om nåt då får jag bara ett stort suckande NEJ.... :(

2008-04-11 @ 17:45:25
URL: http://halvnuffe.blogg.se
Postat av: Janet

Haha... vet vad du menar,svettobert. Jag svettades också idag. Så jag förstår VERKLIGEN vad du menar!!! *S*

2008-04-11 @ 21:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0