★ plopp

Här sitter jag. i lunchrummet. Datorn åkte med till jobbet =)

Det sitter ett par slipsnissar här som har möte om rapporter, tillväxt, statistik, företagsekonomi mm,mm oosv.
Fy säger jag. Tur att jag inte ingår i det URTRÅKIGA möte. Men ena killen är lite sexig på nå vis...Ja, det är nåt med honom som är lite fint. Fan, jag värmde mitt bröd för länge i mikron så det blev knäckebröd, ajja går åt äta det med.
Man har väl tänder som pippi? Kan tugga spik...
Eller inte, dessa mackor går fan inte å käka...fis också.

Fick en glad överraskning på jobbet idag, av farmor och faster. Det va skoj =)
Farmor skulle till tandläkarn, hon va så nervös *tihi*

Min son börjar bli sjuk =( Snorig och dann, fan. Bara han inte är sjuk till sin födelsedag!! Det vore så synd.

Vet inte vad jag ska skriva om? Det går bra att jobba, maten är stark...hmmm..Roligt va.

Nä, seriöst, jag avslutar här...

Huvudvärk. satan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0