★ Prickiga bananer

image127

I detta underbara väder så var en promenad självklar!!
Jag kunde ju ha skippat halsduken iaf!! haha *puh*
Wille ska alltid dra barnvagnen själv...

Och så här ser det ut i min trädgård just nu!!

image128

image129

image130

image131

Så vad passar bättre till den denna underbara dag om inte en glass??
Jag smet in i frysen och norpade mig en Hollywood strut! *YUMMI*

Jag somnade väldigt tidigt igår, hade så tråkigt!! Hörde inte ett knyst av att Micke kom hem vid 23.
Så imorse när Wille vaknade så kände jag mig så utvilad, sån där härlig pigg känsla!
Så jag har halv storstädat idag, känns fräscht =)

Micke och Wille ligger och sover nu, men jag behöver inte sova känner jag, är så nöjd =)
Om William vaknar innan Micke åker till jobbet så åker jag till Trosa så Wille får leka med Banjo.
Men om vi inte hinner, då vetetusan vad jag ska göra! Då får vi gå till lekparken eller nåt.

Blev lite sugen på en banan? De ligger där i skålen och är sådär härligt prickiga- precis som de ska va!

Jag är så sugen på grillat...Å ingen grill har vi =( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0