★ uppe innan tuppen

Det är ju rena rama eftermiddagen egentligen! Jag och William vaknade kl 4. Han har en sån jobbig hosta som inte en enda hostmedicin biter på! Jag känner mig inte sådär jätte nöjd med min enda lediga dag tillsammans med William. Inte än så länge, jag ville verkligen sova, ligga och dra oss tillsammans...

Han åker på sin "ruschelkana" nu och bara hostar, hostar och hostar. Han har fått jordens fläskläpp stackarn.
Han ska ju prompt åka på knäna!! Unge..!!

Varmt är det. Usch. Inatt va det sådär panik varmt i sovrummet och Wille va alldeles blöt. Fönstret var öppet men det hjälpte inte. Det gjorde bara så Wille fick hosta...

Igår när vi ändå va på affären, varför köpte vi inte ägg och juice då? Jag måste ha juice på morgonen, med ett kokt ägg.

Dom sa att det skulle bli sol idag, ser inte en sol så långt ögat kan nå. Känner mig så negativ, vill bara sova..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Är det grand aqua ni bokat?

2008-04-28 @ 19:05:44
URL: http://line73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0