★ Varm dag

Kollar på fotboll. Djurgården såklart =) Nu är det halvtid så man måste ju blogga ;)
Jag har äntligen fått min dag med William som jag längtat efter såååå mycket! fast han varit riktigt busig *puh*
Men nu ligger han och sover, snorog med hosta och lite feber (tror jag, han va så varm) Han fick en alvedon iaf så han skulle få sova gott. Hoppas jag slipper gå upp kl 4 imorgon ;)

Men nej...åh, jag glömde köpa en ny korsordstidning!! Hur ska jag klara mig ikväll?? Ojojoj...

Imorgon ska jag få Brolles skiva. jag längtar så det sticker i tårna. För jag vet att jag kommer älska den.
Har hört 2 låtar live och jag är såld. Min Brolle...

Min käre make är ute och byter däck, så dags nu! haha, när han kom från jobbet förut så städade han hela bilen medans jag lagade mat. Så duktig min man =) Själv sitter jag och gör inte ett skit. haha

Börjar få ont i halsen igen, hmmmm. Jag skyller på Wille =) Tror han känner sig träffad. hihi

Lite mensmol i magen, det är så härligt att varfa tjej! Jag fullkomligt ÄÄÄÄÄLSKAR att ha flödar mens... Suck.

Jobb hela dagen imorgon. Jag öppnar och stänger, kommer hem vid 20:00. Vill kunna lyssna på Brolle i mobilen men får den ju på skiva, kan man fixa det i efterhand? Kanske Micke vet hur man gör...=)

Idag har jag och Wille varit ute massor, vi tog ut hans ruschelkana så han åkte som en tok. Vi tog ut hans marsvin så dom fick äta gräs och springa i gräset. Dom vill ju också känna gräset mellan sina tår *tihi*
Vi var även i lekparken och gungade, och gungade gungbräda, den gillar han! haha

Nehepp, fotbollen har börjat!

Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0