★ Arn

Tack för igår Kenzie och David! =)

Full rulle på jobbet igår, sen kom Micke, David och Kenzie och hämtade upp mig så drog vi till Heron.
David hade ett rejält sug efter Pizza Hut så där satt vi och mumsade goda pizzor med dyrt vitlöksbröd =D
Sen bänkade vi oss framför Arn. Åh. Den var så bra!!! Jag och Kenzie grät. Såklart ;) haha. Jag tycker att man känner känslorna så bra i Arn, i sorg och lycka så känner man liksom med dom. Känns som man är där. Oerhört välgjord film som jag bara älskar!!!! Vill se den igen...

I onsdags så var jag och Kenzie i stallet och putsade på Maxi sedan åkte hon och jag och åt pizza då med... Fasen, vi äter pizza ofta tillsammans tror jag! Gjorde vi ju här i somras också. hoho.

Maxi åker imorgon. Johnny kommer förbi ikväll och lämnar hans bil och hästsläp. Snällare människa får man leta efter! Helt otroligt! Vad ska man ge honom som tack för hjälpen? Förslag snälla!!
Ska ut snart och ta hand om Maxi och tvätta av honom, han rullar sig ju så förbannat så han är aldrig ren =D haha

Wille är ju hos sin farmor, jag saknar honom nåt så förbannat! Måste åka och hämta honom, han vill nog vara med i stallet kan jag tänka mig. Så, äta, duscha och åka till Plutt!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Nu blir jag avis. Jag vill också gå på bio & äta pizza med er.

2008-08-23 @ 11:19:44
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Haha ja hälsa på måste jag ju göra snart iaf. Men en flytt till Trosa lär det inte bli förrän den dagen jag har barn eller är pensionär ;)

2008-08-24 @ 16:09:33
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0