★ Trött

Jag är så trött. Så trött så trött så trött. Usch. Sov middag med William förut, tror jag sov närmare 2 timmar, skulle bara vila i 30 min sa jag. Jo men eller hur =)

Vi packar på väldigt bra och jag måste åka och hämta hem havre så Maxi klarar sig medans jag är borta, så ska jag lämna av det och hö+ ta hand om honom. Men först måste jag laga middag ju kom jag just på. Och så ska vi träffa Kenzie och Theo. Sen kommer syrran förbi en sväng. Ja, jag vet inte hur jag ska hinna allt.

Jag är väldigt grinig känner jag. Känner mig bara så utmattad. Micke bara gnäller på mig. Han har varit konstig flera veckor. Han har 30 års kris. Eller så får han känna på hur det är att vara pappaledig. Det är ingen dans på rosor. Han gnäller efter några veckor med en lillkille som klarar sig själv i stort sätt. Han drog iväg till fotbollen som en avlöning igår kväll. Men jag då, som var hemma i 2 år och styrde allt? Karlar. Gnäll för mindre.

Helvete vad arg jag är. Tror jag drar till Maxi nu och andas lite. 

Kommentarer
Postat av: LINDA

karlar skulle vara utrotade om vi tjejer inte fanns... ett faktum är att dom klarar sig inte utan oss helt enkelt...



snart är jag mamma....

2008-08-07 @ 16:42:27
URL: http://halvnuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0