★ God Morgon!

Allt jag skrev igår. Det klickade jag bara bort. Tror ni att jag blev glad? Svar Nej.
Ikväll blir det bio med bästa Kenzie och David! Vi ska se Arn, tvåan, vad den nu heter. Så dom hämtar upp mig på jobbet så drar vi till Heron och äter god mat och ser på movie =)

Vill bara visa er hur jag har det när jag kommer till jobbet på mornarna,
Detta ska alltså föreställa vår arbetsbänk som ALLTID ser ut så här efter att kollegan har stängt:



Själv städar jag ju alltid så när jag lämnar stället så ser det ut så här:



Varför är det så svårt för en del att städa efter sig? Det är ju en självklarhet! Det ska kännas bra att öppna upp porten för att starta arbetsdagen. Tillexempel så är det ju bara jag som skurar golvet. När jag gick på semester så skurade jag golvet efter stängning och lämnade kvar hinken med vattnet i. När jag kommer tillbaka så står hinken kvar i samma position med typ mögel och alger i. Fräscht. Det var inte gulligt att tömma den. Varför är det bara jag som städar?? Helt otroligt. Tänk vad fint det skulle vara i våran lilla butik om alla hjälptes åt.
Ajja skit samma.

Kom ju på att jag har nån semester bild på Wille i mobilen som jag ska föra över. Alla andra är ju på kameran.



Kolla in snyggingen! Oj ojoj vad han hade kul i Turkiet!



Glass i stora lass efter maten! Gud vad han åt glass, haha =) Hål i tänderna AB.



Och här har vi ju bröderna grus. William har döpt ena katten till Pippi. Det är ju hur gulligt som helst!
Den högra kissen är Pippi.

Idag börjar jag 12. Jobba dagen ut sedan bär det ju som sagt av till Heron.
Jag som glömde köpa ny mascara igår, skit också...

Nej nu ska vi äta frukost!

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Nämen åh så fina dem är. Vad heter den andra då?



Fusk, jag vill också vara med er alla o leka! Saknar er!!

2008-08-22 @ 09:14:15
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0