★ Filmtajm



Mina fina rabarber som var nyplanterade i början av sommaren



Och här är dom nu! Eller var för nu är de plockade =)

Maxi är hemma hos sin ägare igen, hoppas att han blir lycklig hos sin framtida familj. Om hon nu får han såld för det priset... Annars får hon ringa till mig, det sa jag =) Men jag har nog insett nu att det kanske inte passar med en häst...Jag vet ju inte hur det blir på jobbet och så vill vi ju ha en till bebis så småningom. Så att köpa en häst i nuläget vore nog dumt. Men det var underbart dessa veckor som jag tog hand om honom! Han är guld värd.

Jag var i väg och hyrde film som vi snart ska se på, kommer inte ihåg vad den hette men det blev en komedi, såklart. Det var ju jag som hyrde =D

Jag VAB:ar imorgon, Wille är krasslig, snoret rinner och han hostar. Så jag är hemma imorgon med honom så är Micke hemma på Tisdag.

Nähepp, nu vankas det movie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0