★ Välkommen till världen

Välkommen till världen Kim!





Kim är en knubbis på hela 4120 gram och 49 lång. (kort) ;)
Och jag hade rätt, en mini Linda med mörkt hår!
Han bara sover och sover tydligen, och äter sig mätt från bröstet. Hur bra som helst!
Synd bara att jag inte får träffa honom på 100 år! Typiskt...Men när jag väl träffar honom så ska jag gosa som aldrig förr =)

Nu när all nervositet för kejsarsnittet är över så börjar jag få äckligt pirr i magen pga flygresan. Sånt där pirr som man inte vill ha, man vill bara trolla bort det! Olustig känsla med lätt illamående...Usch, nu börjar det...Huga!! Bubblar i magen och har sig....Om Linda skulle läsa det här nu så vet hon hur jag har det =) Vi är så lika hon och jag...Då skulle hon tycka synd om mig.

Jag fryser, det är väldigt kyligt nu för tiden och jag är SÅÅÅ sugen på att plocka svamp! Det ska jag göra när jag kommer hem, vill du följa med mamma? Jag har en känsla av att det borde krylla av svamp nu när regnet kommit.

Nehepp, om man skulle ta och packa det sista =) Tvätta mina foppatofflor som luktar skunk efter all svettig tid på jobbet...

Cattis, jag känner mig lite ruskigt illrig!

Kommentarer
Postat av: Titti

Är det en tutte som kudde?? Hehehe...

2008-08-09 @ 10:24:13
Postat av: Fru Evelina

åhå vilken liten sötnos =)

2008-10-12 @ 16:08:12
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0