★ wonderful world

Men oj vilket härligt väder!! Helt underbart ju!
Dagen började med att man höll på att smälta bort. Åkte till stallet med Camilla och vi bara stånkade och stönade. Kläderna var som fastklistrade på våra kroppar vi var så äckligt varma. Sen började det droppa lite regn så vi släppte ut hästarna som i samma veva fick komma ut till ett skyfall! De blev helt till sig och galopperade iväg som dårar och sen började ovädret. HUGA! En blixt lyste upp och strax därefter kom en härlig smäll. Jag och Camilla blev lite småskrajja men vi stannade kvar i stallet en stund och snackade skit. Så bestämde vi att precis efter nästa blixt så springer vi till våra bilar och sätter oss i säkerhet. Då kom värsta blixten och PRECIS efter som världens jäkla dunderbrak så där stod vi och skrek! LIVRÄDDA! Hahahahaha vilka fjantar vi är! Väl inne i bilarna satt vi och skrattade och tittade på varandra. När jag sen åkte hem så åkte jag typ igenom allt för blixten lyste upp min väg och det dundrade och brakade.
Väl hemma så hade inte Micke tagit in marsvinen!! Stackarna, alldeles blöta var dom =( Också där kom jordens jäkla smäll! Och så har det hållt på ända från kl 13 och fortfarande nu. Fast mest muller. Regnar, regnar och regnar. Helt underbart!

Åkte till Marita och åt fyllda lövbiffar, åt ute på altanen, det regnade så mycket att vi fick skrika till varrann för att höra. Underbart! Jag älskar regn! Kanske ska flytta till England?

Tror jag ska borsta tänderna på Wille och sedan gå upp och natta det lilla åbäket...

Jobb imorrn!!

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Nä men stackars små marsvinen :(

2008-08-03 @ 12:54:15
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0