★ Åååå Kevin!

JAAAA!!! Kevin vann =) Weeee =) Å han var så lycklig så han grät! Åååå lilla Kevin, som jag vill adoptera.

Kenzie grät också, typ =D Tack honey för en underbar kväll! Fasen vad vi moffade, jag VET att jag kommer må illa imorgon. Don´t look forward to it... Det var så härligt att få skratta, gud vad vi har skrattat =D Haha...

Så härligt, jag sitter i sängen nu och Micke har bäddat rent, helt underbart! Så underbart att få lägga sig i nybäddat.

Imorgon blir det bio! Micke fick biobiljetter från jobbet så vi ska se The day the earth stood still. Med Keanu Reeves. Mums fillismaskens, han är fin att titta på! Ska bli så underbart att få komma iväg på en mysbio efter allt som har hänt. Kenzie och David ville hänka på, dom skulle kolla upp barnvakt bara... Sist vi var på bio så såg vi? Vad såg vi?? JOO! ARN 2...Jag och Kenzie grät- såklart. Haha =)

Ååååå det var så mysigt, jag fick lyssna på bebisens hjärtljud ikväll! Kenzie har ett såkallat Angelsound som man sätter mot magen, hjärtat lät som ett tåg, så himla fint att lyssna på.

Annars- ont i halsen. Inte ens Mucoangin fungerar. Då är det illa.

Näää men va ruttna! Jag ska lösa korsord. Är inte ett dugg trött. Sov till 9:30 idag och sedan sov jag middag för jag mådde dåligt. Så nu sitter man här och ruttnar.

Puss åhej leverpastej

Och ett stort grattis till Kevin...hihi=)

Kommentarer
Postat av: ewe

men ida, hur visste du att jag åt leverpastej??? :)

2008-12-13 @ 11:06:36
URL: http://fruktbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0