★ Tråk

Min syrra tycker jag ska blogga mer men jag har ju ingenting att skriva! Jag jobbar som fasiken nu över jul

Nu fastnade jag framför Insider, som handlar om äckliga människor eller en äcklig jävla idiot som skär sönder hästars slidor! En stackars häst blev sönderskuren så livmoder och alltihop åkte ur, hon dog ju såklart. Med våldsamma smärtor. FY FAN säger jag bara! Hur kan man vara så STÖRD så man gör något sådant?? Dagens värld. Dagens Sverige, vart tog människorna vägen? Finns ju bara odjur kvar. Usch.

Ainuld.

Jag är trött men har inte lyckats varva ner än, så jag blir vaken ett tag till...

Fick beröm av regionschefen idag, något i stil med "Jag är väldigt nöjd med dig, du har utvecklats något enormt sedan du började och jag vill definitivt ha kvar dig i företaget" Det ni!!! ;)  Sånt mår man bra av att höra...

Längtar till helgen, då blir det julhandel i Skärholmen...ojojoj vad folk det kommer att vara folk. Huga! Men det får gå ändå, man har ju armbågar!

Ja,så roligt inlägg blev det...nu ska jag öppna fönstret för det är så varmt här inne.

Huvudvärk.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Det är fruktansvärt hur dagens samhälle ser ut. Förstår inte hur människor kan ge sig på oskyldiga små djur. Hemskt, vidrigt, äckligt!!



Vad härligt att få sådan feedback på jobbet, tvekar inte en sekund att du är kanonduktig :)



Fick du mitt mess på msn om nyår? ;) Puss

2008-12-18 @ 07:44:02
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Fitri

Halloj!

Ja nu vet jag...vi träffades ju lite snabbt när du o Emelinda var hos Emelie den helgen :)

Har ju faktiskt sett dig förr i byn ;) Tack för gratulationen! Vårat hus är det gula 2 våningshuset på andra sidan järnvägen..mittemot Bilisten.

Lycka till med julhandlandet i helgen...vässa armbågarna ordentligt ;)

Kram..

2008-12-18 @ 16:29:09
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Isabella

Fin blogg :)

2008-12-19 @ 14:43:56
URL: http://bellih.se
Postat av: Linda

blogga mer din tröttis!!!! har ju inget att läsa innan jag hoppar i säng ju.... ;)

2008-12-19 @ 15:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0