★ El Bildo De Bloggo!

Hejhopp!!!

Det var länge sen jag skrev nu, har haft fullt upp med allt möjligt! Jobb, barn, familj och allt sånt där som man har i sitt liv. hihi.

Julafton var underbar!!! Den bästa julaftonen jag kan minnas på vääääldigt läääänge!!! Vi började med att fira jul hos Willes farmor, åt julplanka och William fick lite paket. Sedan åkte vi till mina föräldrar, mamma jobbade och kom inte hem förrens 19:30 men vi var ju där innan. Innanför dörren möttes vi av tända ljus, julmusik, glögg på värmning och glada barn. I alla åldrar =) Julstämning AB, och väntan på mamma gjorde allt så mycket mer spännande. Annars brukar allt vara över till efter Kalle men nu var allt så perfekt, det snöade ju även några flingor vilket verkligen var pricken över I:et.
William somnade kl 18 på julafton, han var såååå trött men vi fick väcka honom när mamma kom hem. Då åt han ännu en middag och höll sig vaken genom klappar och paket =) Sov till 10 dagen efter allihop så det var najs!

Vi har i våran familj nu börjat med en liten utlottning innan jul, alltså att vi lottar vem vi ska köpa julklappar till, istället för att köpa till alla så köper man bara till en, men alla får ju ändå =) Så koncentrerar vi oss på barnen istället.
Men jag var tvungen att köpa till alla ändå, haha...Jag hade fått utlottat att köpa till mamma så hon fick ett par gardiner till hennes nytapetserade kök.

Mamma fick även en Soda Streamer av oss och syrran med familj, hon blev glad, fick även med massa smaker och sånt. I den familjen så dricks det sjuuukt mycket Loka annars... Tänkte att hon kunde spara in några kronor...

Linda och Janet fick presentkort på H&M för en symbolisk summa på 100:-var.

Pappa fick en konsertbiljett till AC/DC av Linda, Mig och vår farmor. Ni kan ju gissa att han blev glad! Vi trodde att han kanske skulle fälla en tår, men han bröt ihop och grät den lille storken. Så underbart att han blev nöjd. Även fast han får gå själv, vi hade inte råd med 2 st biljetter tyvärr... Huvudsaken är att han får se dom och uppleva dom. Väl där inne så är han säkert så innesluten i hela AC/DC grejjen så han märker väl inte att han är själv, eller ja, hela globen är ju proppfull så ensam är han ju inte =)



Modiga Wille får paket av tomten =)



Benjamin har bråttom =D haha



Även Kimpa vågar möta tomten



Hmmmm, vad är det här?



Läser jag rätt??? Står det AC/DC på biljetten????



Å pappa bryter ihop av lycka =)



Dags att torka tårarna och smälta den bästa julklappen på länge =)



Kanske ska kusinerna starta ett band?



God Jul säger Kimpis

William har fått massvis med julklappar! Han har fått så många så jag vet inte var jag ska börja. Varenda en har varit klockren och han älskar dom allihop! Hela denna julen har varit så fantastisk. åh.

Inte heller Linda och Janet kunde hålla sig inom ramarna så båda hade köpt julisar till mig med =) Av Linda fick jag Yankee Candles, doftar underbart! Samt världens snyggaste vita byxor- som jag kunde ha!!!!!! WEEE!!! Blev så glad så jag nästan började gråta *fniss*

Av Janet fick jag ett set med deo och duschcreme och läppglans. Sedan ett blypp! (lypsyl, eller Läppsyl som jag säger)

Pappa fick mig på utlottningen och av honom fick jag Darins cd skiva. Underbar är den. Den går varm, hemma, i bilen och på jobbet *fniss* Jag är verkligen allätare inom musik... allt från Elvis Presley till rå techno... tihi!



Tjockis hälsar... 



Hittade denna bara, haha. Fin bild tycker jag. Från ån här i byn...



Camillas och Cribbes lilla Joline. På denna bild läskigt lik Camilla men nu börjar hon bli mer och Cribbe hållet...

Idag så kissade William på sig...på mitt täcke som han hade dragit ner i golvet. Då blev längtan efter en torktumlare alldeles för stor så vi drog till Expert och köpte en. ÄNTLIGEN! Men nu är vi utfattiga *asg* Fasen, nya månaden har inte ens börjat...ojojoj. Ibland gör man lite knäppa saker men vafan. Det löser sig =D

Nehepp, undrar om man kanske ska vara lite social här hemma med min käre make?
Han kollar ju iof på hockey så han verkar överleva =)

Puss på er alla!

På Fredag är det sista blodprovet förresten sen får jag mina hormoner!!!!Längtar!!

Puss igen. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du fick faktiskt 2 par strumpor med av mig... hhahahahahahah...



Tack för en underbar jul.....

2008-12-29 @ 22:40:42
Postat av: Jennie

Haha vilken schön farsa hörru=)



Men vad fan är julplanka?

2008-12-30 @ 08:28:54
URL: http://jenniiepenniie.blogg.se/
Postat av: ewe

var den från trossen? Var den god? :)

2008-12-30 @ 09:03:44
URL: http://fruktbrallan.blogg.se/
Postat av: ewe

tur för mig... för det var jag som hade gjort just den. :)

2008-12-30 @ 09:47:27
URL: http://fruktbrallan.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ahaaa, ääh de låter ju kalassmidigt=)

2008-12-30 @ 10:26:05
Postat av: Emelinda

Naaaw började nästan lipa av att läsa om hur lycklig din pappa blev!



Gud så Wille växer, jag hänger inte med i svängarna. Och Tjockis har ju blivit en bamsing :P



En torktumlare skulle inte sitta fel. Största fördelen med en sådan för oss skulle vara att den tar bort allt hund/katthår från kläderna! Något som inte tvättmaskinen gör så kläderna känns lika skitiga när dem är nytvättade pga allt hår iaf :(



Puss på dig gumman!

2009-01-04 @ 19:46:11
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0