★ Vab...



Min duktiga lilla sonis som tar sin astma medicin alldeles själv. Han gör allt själv, hämtar kitet, skakar medicinen, sätter in den i den där rostfria sedan sätter han på masken helt rätt och tätt och andas in 6 djupa andetag =)
Efteråt så applåderar vi alltid och öser beröm över honom. Jag är så ruskigt stolt över honom!

Idag så VAB:ar jag. Igen!!! Jag skäms ju, jag vabbar ju jämt nu för tiden. Men vad ska man göra? Kan ju inte trolla... Men det känns så dumt och jag får så dåligt samvete varenda gång. Men jag ringde dagis och dom sa att dom är stenhårda med att inte släppa in barn som är dåliga i magen. Man vet ju inte om det smittar. Jag själv hade ju blivit fly förbannad om någon annan förälder hade gjort det... Wille är alltså purken i magen. Tillochmed så han bajsade på sig i sömnen =( Så vi fick duscha honom. Men han äter bra och är pigg men ändå så är det något som är knas med magen. Min lilla räka, tycker så synd om honom när han är sjuk! Kanske måste han få öppna en julklapp som tröst?? Eller hur Linda? =)

Förresten så har vi klätt granen redan. Alla julklappar låg i en hög på golvet och det såg så tråkigt ut så Micke smet ut till garaget och hämtade vår lilla gran så klädde vi den, William var så STOLT när det var klart så han hoppade jämfota och jublade (skrek) =D  Han vill helst inte vänta till julafton, han är där och pillar på paketen, småöppnar dom och liksom smyger. Haha. Snutt =)

Nu ska vi dansa!

Kommentarer
Postat av: Linda

klart han ska få öppna ej julis!! är man sjuk ska man ha paket... hihi..



Vi klädde oxå granen i går... vart så avis när ni gjort det.. Så nu ligger alla klapparna under granen.. å inte en enda är till mig.. =(

2008-12-05 @ 14:09:06
Postat av: Mostra

Hoppas det växer bort så han kan ha skoj i skolan o spela fotboll o hockey, många Lucia kramar från oss med -26 o massor av domherrar ute i träden ,vackert röda , ca 35 cm snö ,sköt om er Puss Puss

2008-12-08 @ 10:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0