★ Amanda Jenssen

image60Varför ska jag alltid få äta upp allt dumt jag säger?? Fasen, när Amanda var med i Idol så kräktes jag på henne. Pallade inte höra henne "sjunga" Det hände lite då och då att "mute" åkte på. Men nu, gud hjälpe mig. Tycker jag att hennes debut singel är BRA! Hur ska detta sluta?? Jag har nynnat på den hela dagen och då var det ändå 2-3 dagar sen jag hörde den sist. "Dooooo youuuu looooveee meeee..."

Jag tog det kortet på  Axa Sport Center när vi var där på hockey, DIF såklart! Ja, jag är en sån där nörd som vill ta kort på "kändisar" vafan, mobba mig inte! Men när jag ändå var igång så var jag ju tvungen att kort på denna pudding också. Min syrra Linda vill gifta sig med honom  *S*
                                                                                                      image61
Han ska man vakna upp med på morgonen, nosandes mellan ens ben =D

Fan va jag äter bullar, nu får jag ge mig! Jävla hetsätare man är. Jag behöver gå i terapi.




Kommentarer
Postat av: LInda

Fy vad du är taskig å skyller på mig att jag vill gifta mig med han... det är ju du som vill... du ringde ju mig den dagen å sa att du gjort ditt livs största misstag å gifte dig med micke... du drömmer ju jämt om honom... ;9

2008-02-20 @ 22:09:40
Postat av: Emelinda

Haha men vem fan är den där gubben då?

2008-02-20 @ 22:10:58
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0