★ =(

Tack dagis. Tack kära dagis för denna sjuka vecka...

Vaknade kl 01 inatt av att Micke tokspydde...=(
Om HAN spyr så kommer jag garanterat också göra det tänkte jag, jag började genast att skaka och blev alldeles svettig. Detta är hans första magsjuka sedan vi blev tillsammans, sist han var magsjuk kommer han inte ens ihåg.

Jag mår illa och springer på toa, bråttom som fan annars hamnar det i brallan. Mår verkligen urkasst men eftersom Micke legat däckat och tillochmed spytt ifrån sängen så har jag inte haft någe val än att ta hand om William. och det har varit superjobbigt. Jag tillochmed somnade när vi skulle leka. Känner mig så dum!
Som en dålig mamma... Vid 17 tiden kom Marita och lämnade rostbröd ifall vi ska försöka äta sen nångång men hon tog faktiskt William med sig. Tur för honom, har verkligen försökt att finnas för honom men det har varit riktigt jobbigt. Nu får han uppmärksamhet iaf...
Så fort jag la mig i soffan så var det dags igen! In på toa... jag rapar och rapar så jag vet att spyerna kommer snart. Bara en fråga om när. Har väntat på det hela dagen och bara fått i mig några klunkar blåbärssoppa som nu ligger i reningsverket. Så jag insjuknar säkert i spyor inatt.

Nej jag har så ont i magen =(

Måste sova.

Kommentarer
Postat av: Matilda

uhuuu
jag lider verkligen med dig/er,magsjuka är ju nåt av det värsta..*ryser*
Hoppas ni kryar på er snabbt!!
kramkram

2008-02-29 @ 20:21:05
Postat av: Jennie

Tyvärr finns det en baksida med dagis=) Sjävla har vi varit sjuka i snitt en gång i månaden sen Sebbe började dagis, vilket snart är ett år sen=( Men alla säger att det blir bättre, hoppas på det=)

2008-03-01 @ 11:19:50
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: Titti

Vi blev magsjuka utan dagis, så det kan man inte bara skylla på...

2008-03-01 @ 11:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0