★ karaffer och tabletter

Ut från skåpet flyger min handmålade "karaff" ut, kras ner i golvet. Där låg den i småbitar.
Precis som att någon bara slängde den i golvet, lite märkligt hur den bara flög ut...Åt sidan.
Jag hade målat den själv, fått mycket beröm för den bla "Vart har du köpt den här???"  =)
Men nu är den död och begraven. Budat på lite glasfärg på Tradera så jag tänkte göra en ny, den var ju bäst att ha juice i ju!! Måste ju ha en.

William och Micke leker med lera, Micke gjorde nyss en morot och var så stolt! hahaha

Jag måste dra iväg och köpa halstabletter, det låter som att jag är i målbråttet och det bara kliar och kliar.
Men jag orkar faktiskt inte åka iväg...Jag är helt slut! Vi sov iaf middag alla 3, gissa om det var najjs. Skulle lätt kunna dregla en timme till.

Wille äter superdåligt...Jag är inte van vid det så jag tycker det är lite jobbigt. Jag vill att han ska äta som han brukar, även om jag givetvis förstår att man efter en magsjuka är lite petig i maten..men men.
Bara vi klarar oss nu! Man vet aldrig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0