★ Nya tag

Nya tag med bloggen idag då. hehe William har precis somnat, Micke älsklingen är på kurs och här sitter jag =) Tog med mig Wille ut på en timmes promenad i förmiddags. Det var skönt att få röra på fläsket. Så denna vecka har det blivit 2 st ridpass och en timmes promenad. Jag vet, inte alls mycket med iaf bättre än inget! *positiv*

Han fick gå första kvarten sen ville jag raska på lite.             
I med han i vagnen, muta med ett äpple ;)

När vi kom in så gjorde jag i ordning lunch, köttfärslimpan som blev över från igår. Jag tror tamejfan jag gjorde Sveriges godaste meatloaf igår! Den var helt utöver den vanliga, det vill jag lova. Mumsens!

Svärmor skickade med semlor som hon gjort själv + mjölkfri grädde till Storken som vi mumsade på efter lunchen.
                                  
                                 Gräddnos --->        


Jag saknar min Micke. Det var egentligen meningen att han skulle jobba eftermiddag idag men istället är han på kurs och slutar kl 14. Så jag klagar INTE! =) Ikväll ska vi mysa och äta tacos *längtar*
Ni har ju inte fått sett rosorna jag fick när han mötte mig vid tåget ju, de är så fina!
                                                                                  
                                                    
                                             Jag älskar dig min konung!
                                      
                               Inte skogens konung dock, men min konung! =D

Fan va skönt med Fredag... Även fast jag alltid är hemma så är helg ändå något speciellt.

Undrar om man kan sätta in videoklipp i bloggen? Måste ju testa ju...Nee det gick inte. Bajs då. Jag som hittade sån gullig fil när Wille var liten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0