★ Tråk

Killarna ligger och sover så jag roar mig med en lista så länge, det blir stallet om ett par timmar =)

1. När gick du upp idag?

Svar: Kl 7! Men fick sova till 8 så kanske man ska svara 8 istället =P

2. Diamanter eller pärlor?
Svar: Diamanter! Pärlor är för tanter

3. Senaste filmen du såg på bio?
Svar:  Arn. Sveriges bästa film genom tiderna! Längtar tills 2:an kommer

4. Favorit-TV- program?
Svar: Desperete Housewives, Kyle XY, Det Okända, Ghost Whisperer, Animal Cops, Outsiders

5. Vad åt du till frukost?
Svar: Havregrynsgröt med en fullkornsmacka och ägg

6. Vad är ditt andra namn?
Svar: Anna, Ida, Maria

7. Din favoritmat?
Svar: Tacos!! Jusst nu iaf, det ändras mycket det dära =D

8. Vilken mat gillar du inte?
Svar: Fisk! URK! Ingenting från havet iöverhuvudtaget. Omänsligt äckligt.
 
9. Favoritchips?
Svar: Sourcreme utan tvekan! Helst med sourcreme dip också *dregel*

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Svar: Timbaland= Shock Value

11. Vilken bil kör du?
Svar: Skoda Fabia Combi- 06:a (?) Eller är det en 05:a??
 
12. Favoritmacka?
Svar: Är inte så mycket för mackor. Men på Hannas Café har hon goda kalkonmackor.
 
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Svar: De som vänder kappan efter vinden, de som manipulerar allt i sin väg för att må bra

14. Vilka är dina favoritkläder?
Svar: På mig sitter bara en sorts kläder just nu= Myspys!

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Svar: Island för att rida, Irland för landskapet, nånstanns vid medelhavet för att slappa
 
16. Favoritklädmärke?
Svar: Ska man ha sånt? Kläder som kläder, fan spelar det för roll egentligen?

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Svar: Norrland! Utan tvekan!
 
18. Favorittid på dagen?
Svar: Någon gång när jag får vara själv

19. Var är du född?
Svar: Södertälje

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Svar:  Hockey! Djurgården såklart, att vara med mig på en hockeymatch kan skrämma folk
 
21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Svar: -
 
22. Vem tror du skickar tillbaks först?
Svar: -
 
23.Coca Cola eller Pepsi?
Svar: Coca Cola Zero eller Pepsi Max= Lika goda båda två!
 
24. Fotboll eller hockey?
Svar: Hockey, sen fotboll

25. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Svar: Inget utav det men det är alltid lättare att vara vaken intill småtimmarna än morgontimmarna

26. Pedikyr eller manikyr?
Svar: Pedikyr just nu för mina fötter ser ut som satan själv

27. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Svar: Nej, vetefan vad det skulle vara? Händer inget i mitt liv just nu

28. Vad ville du bli när du var liten?
Svar: Rik och ridlärare
 
29. Bästa barndomsminnet?
Svar: Jadu, säg det. När vi fick Konrad kanske. (våran hund som bor i Himmelen nu)

30. Varit i Afrika?
Svar: Nej fy, skulle inte vilja åka dit heller. Malaria, hiv, tigrar och lejon.

31. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Svar: Nej du...

32. Varit med om en bilolycka?
Svar: Ja, på väg hem från farmor när jag var en 7 år kanske. Minns det som igår, hur bilen snurrade runt runt och sedan pang in i en bergvägg! Slog huvudet i fönstret som gjorde obeskrivligt ont. Hade syrran följt med (men som valde att sova hos farmor) så hade hon troligtvis inte funnits idag för "hennes" sida var bara mos.

33. Favoritdag i veckan?
Svar: Den dagen Micke börjar sin ledighet! Den dagen är alltid helg för oss

34. Favoritrestaurant?
Svar: Mammas och svärmors mat =D Som att komma till en restaurang varje gång man kommer dit

35. Favoritblommor?
Svar: Inte tulpaner iaf hoho. Men ja vafan...Ingen aning
 
36. Favorit-snabbmatsrestaurant:
Svar: Älskar Mc Donald´s!!!

38. Äger du en cykel?
Svar: Ja, en muttcykel. Man kan inte cykla på den för man får så jävulskt ont i murran

39. Vem fick du senaste mailet från?
Svar: Hööks Nyhetes brev, 20% på ridbyxor och hästtäcken ;)
 
40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort på?
Svar: Har inget kreditkort...Och finns nog inget ställe jag skulle vilja ha det på heller
 
41. Läggdags?
Svar: Allt från 21- 01 =D

42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Svar: -

43. Senaste personen du åt middag med?
Svar: Min man och son. Lunch senast med min son

44. Vad lyssnar du till just nu?
Svar: Marsvinen som busar
 
45. Favoritfärg?
Svar: Hade Rosa i flera år men nu har jag nog ingen? Jag är en tråkis

46. Hur många tatueringar har du?
Svar: Inte en enda och kommer aldrig skaffa heller. Tycker inte om sånt. Blä. Men min man har 2 st.
 
47. Din högsta önskedröm?
Svar: Att flytta till en hästgård till en en-plansvilla


Fasen, irriterande att det var 47 frågor! Måste ju iaf 50 ;)
Jag är hungrig, åt smulor till lunch typ... Hoppas inte Wille blir ledsen nu när jag tar det sista äpplet. Fy, detta äpple smakar ju ingenting. Som att tugga på vatten.
Åker till stallet om en timme, undra om jag ska lägga mig i soffan och lata mig?
Ja lätt!

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Nämen va söööt! Haha mjau!

2008-02-12 @ 17:24:57
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Emelinda

Jo det sprutade ju ur röven på han i förrgår kväll. Vid lunch idag sket han en liiiten liten klutt. Nåt knas är det?!

2008-02-12 @ 20:37:32
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0