★ Tråkigt!

Nu äntligen. Får jag sitta ner. Nyduschad och jävligt trött. Jag ska krypa ner intill Storken snart för att sova lite med honom. Han var med mig i stallet i förmiddas, han ska alltid gå och gnägga! haha =)
Jag stoppade ner kameran i fickan för att "jag ska ta massa kort och sätta in i bloggen"  Men, ahhh. Mmm. Visst. Kamera helvetet ligger kvar i jackan, Totally orörd. Så forton får bli något annat årtionde. kanske det årtiondet då kamerorna har försvunnit för gott och ersatts med inbyggda ögonkameror. Ett blink och ett foto är taget! Tänk så smidigt...

Idag är en dag då det inte finns ett skit att skriva om! Verkligen as tråkigt...

tror jag satsar på att krypa in till wille pille storken istället.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0