★ Good Morning


Lugn morgon FÖR EN GÅNGS SKULL!! Gissa om jag njuter! Nacho har hållt sig i skinnet hela morgon och varit lugn. Men han fick ett ryck och började bita i mitt byxben, när jag tog bort honom blev han arg, skällde en gång och visade tänderna! Vad har hänt??? Varför är det bara mot mig?? Jag som blir så jäkla rädd! Jag har blivit hundbiten förut så jag vet ju hur jävla äckligt ont det gör, ärret sitter så fint som ett V på mitt finger, format efter hundens tand...
Syns inte så jätte bra eftersom jag alltid tar kort med mobilen, men kanske ser ni det ljusa V:et? =D

                                              image8

Det väntas dra in en storm över Sverige idag. Tycker det alltid blåser?? Och var är vintern?? Vi fick lite snö i November som varade 3 dagar men det är allt. Annars bara plusgrader och regn. Det är såååå jävla tråkigt!

Oj vad William leker, han tar ut alla sina klossar och säger Bumbaa neeee, brum brum, neee, pappa Naaej!! Brumbaaaaaa.....hahaha Snutt! =) Min lilla älskling som inte kan prata än... Det han säger är:

Mimmi= William, men också benjamin
Mamma
Pappa
Brumbrum= Bilar och dammsugare
Umba= Farmor, farfar och mormor,morfar
Täcke
Mmmm nam nam= vad gott! ;)

Ja vafan säger han mer...Massa gagga språk ;)
Han gör sig förstådd ändå, han är jävligt bra på att uttrycka sig utan ord. Det fungerar jätte bra.
Micke var också sen med att prata så jag försöker att inte lägga så mycket vikt vid det men det är svårt. Observera att jag skrev försöker. =) 
Hahahaha nu leker han med ett litet tåg och guuud vad han gasar! Brrrrrrrrrr låter det när han kör på väggarna och sitt egna huvud *skrattar* Nähepp vad tyst det blev. han fastnade vid sitt duplo.

Nu ska vi klä på oss och gå med Nacho. Har inte hört någe mer från Carina, har skickat ett sms men inte fått nå svar. Suck. Slutar väl med att vi alla ligger sönderbitna här hemma...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå, en hund som är 5 månader brukar bita i saker och visa tänder och så, det är bara att visa vem som bestämmer, våga ta tag i han ordentligt.

2008-01-31 @ 10:09:56
Postat av: CaKeNoRu

Gumman..:( tråkigt att blev som de blev..
Varför han bara är så mot dig? Jag tror att han känner på sig att du är rädd..:( Jag hoppas att ni inte blir sönderbitna där hemma..Kram!

2008-01-31 @ 10:10:55
URL: http://www.cakenoru.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

HÅLLER MED DIG SOM ÄR ANONYM! Ta tag han i nackskinnet och säg till på skarpen..Acceptera inte att han är så mot bara dig! Håller även med cakenoru som skrev att han känner av att du är rädd!

2008-01-31 @ 10:13:21
Postat av: Ida

Ööööh, ja en valp brukar bita i saker men inte hugga människor!!! När jag tar tag i han så piper han bara och försöker hugga mig när jag släpper. Det är bättre för honom om han kommer till någon som KAN ta hand om honom. Uppenbarligen så kan ju jag inte det...

2008-01-31 @ 12:00:35
URL: http://idlur.blogg.se
Postat av: CaKeNoRu

Håller med dig i de du skriver! Du känner ju bäst om du klarar av detta eller ej..så skit i vad andra skriver! Kramar

2008-01-31 @ 12:04:55
URL: http://www.cakenoru.bloggagratis.se
Postat av: Ida

Tack darling =) Att jag får lite stöd =)

2008-01-31 @ 12:12:41
URL: http://idlur.blogg.se
Postat av: Emelinda

Ja valpar provar ju sina gränser, men jag förstår att du är rädd eftersom det inte är någon liten hund storleksmässigt.

Kommer inte ihåg sidan man kan kolla IP, men det är bara skita i alla anonyma idiotiska kommentarer!

2008-01-31 @ 13:10:01
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0