★ Helt slut!!

Idag är en sådan dag där jag omöjligt kan förstå hur folk orkar med att ha valp och småbarn. Jag står inte ut en sekund till just nu!!! *MORR*
Värker så förjävligt i mig så allt jag kan tänka på är Godis. Det är min tillflykt. Vill burra ner mig i soffan, grävandes i min påse och titta på ett skittråkigt program på ljudlös. Att bara få vara. Bara få ligga där, med fötterna i Mickes knä där han ger mig världens bästa fotmassage. Längtar tills han kommer hem till mig. Min älskling som jag älskar så otroligt mycket!! Är det iöverhuvudtaget möjligt att vara så här kär efter 7 år tillsammans =)
                                

Jag älskar dig Mikael! Tack för att jag får vara din fru och mamma till din son.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0