★ Invigning

Här med klipper Drottning Ida av banden till min kära blogg gjord av the one and only Emelinda.
*tar fram min vackra drottning hand och klipper vaaaackert*

SÅ! Nu vill jag inte vara drottning längre, nu tar vi fram den där sjuka Ida. Ida som har snuskig humor och kan vara äckligt ärlig. Men som också är väldigt lättstött och för tillfället- Jävligt arbetslös!!

Så, vad fan ska man skriva om nu då på den första blanka sidan. Är det så här det känns att få skrivkramp?
Jag har alla förutsättningar för att skriva nå smarrigt!
Micke jobbar, William sover, Nacho är lika däckad som en torkad säl, marsvinen har fått sitt god natt äpple.
Och jag sitter här. Jävligt godis sugen. Har inte ätit godis på flera dagar. Pga av en orsak, inte alls att jag vuxit upp till size 3000 utan för att vi är så jävla fattiga! Så, här med måste jag meddela att: Nacho kan ej flytta in till oss permament för att tvättmaskinen pajjade och en ny kostade oss det lilla vi hade kvar...+ Willes sparpengar *baby, we will pay you back* Kul...Hmmm. NEJ! Älskade Nacho...Hoppas ingen vill ha dig så du får stanna läääänge här hos oss!

Att ha Nacho här hos oss har verkligen väckt liv i vårat vardagsliv! han kom in som en frisk fläkt och yrde runt i våra liv. Underbart!

image2

Älsklings William ligger och gnyr där inne, snart brakar det ut i magknip! japp NU!
Jag får springa emellan. Han får körare. Förstår inte att han får så här på nätterna emallanåt?? Och det är bara när Micke jobbar som det händer. Aldrig annars!  Så här fint brukar han sova =)
image3

I sin nya fina säng! Helt otroligt detta med barn alltså. Jag har läst "sluta tjata att barn är meningen med livet" ett flertal gånger men jag säger det igen: Barn ÄR meningen med livet!! Finns inget i världen som kan slå det.
Vi drömmer varje dag om ett syskon till William men det går trögt, den förbannade mensen kommer vareviga månad men vi hoppas att det blir våran tur inom en snar framtid =)

Oj vad jag vill skriva en massa nu men inte orkar ni läsa om allt tjat jag har inombords! haha

Kommentarer
Postat av: Kenzie

Tråkigt att ni måste göra er av med raringen. Hoppas ingen vill ha
honom så kanske ni kan köpa honom en annan månad. Puss!

2008-01-28 @ 23:00:45
URL: http://kenzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0