★ Örebro

Jag vill åka till dig Eme  nu i helgen!! Vill verkligen så gärna så jag dör. Micke säger att han kan skrapa ihop pengar men då är frågan hur jag ska klara mig där borta? Med mat och allt sånt där? Kan väl iof ta med mig mina Cambridge soppor och slurka på men hur kul är det då?? Man vill ju gärna njuta lite när man kommer hemifrån...
Det är någe helt ofattbart att en familj kan få såna här ekonomiska bekymmer. jag klappar ihop snart alltså...
Tänk om man kunde vinna en hel hög med stålar!!

En liten hög med femhundralappar. Tänk vad lycklig man skulle bli. Alla bekymmer bara PUTS VÄCK!

Annars är det en riktigt tråkig dag idag, regnet droppar ner så ruttet från himlen, Wille är busig men ändå trött och Nacho är totalt asdäckad! Vi ska ta och gå till affären snart, men vi väntar tills Nacho sovit färdigt och är busig.
Men Wille skulle just nu behöva vila i vagnen nerbäddad undan regnet för han skuttar runt här och gäspar.

Slutligen vill jag Gratulera Jossan och Jens som väntar barn! GRATTIS! 
(ja, jag har fått tillåtelse att skriva det här)

Känns som om det är graviditets bomb just nu! Alla är gravida tycker jag...Alla förutom jag, Emelinda och Cattis =D haha

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Ohhh va roligt :) Jag som frågade henne bara för nån vecka sen om det inte var dags för knoddis snart också :P Blir sååå avis. Jag vill också bli stor tjock o tung med rund mage!!

2008-01-30 @ 11:22:56
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Kenzie

Hörru skrutt jag är inte heller gravid :-D Jaaa snälla det vore jättekul om du kunde komma på fredag. Mat och sånt fixar sig gumsan, jag får väl be karln om lite större månadspeng ;-)

2008-01-30 @ 12:03:13
URL: http://kenzies.blogg.se
Postat av: CaKeNoRu

Jag är inte heller gravid..TYVÄRR ;P

2008-01-30 @ 12:49:17
URL: http://www.cakenoru.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0