★ blä

Bloggtorka har det varit. Jag jobbar som ett as och har varken tid eller lust att blogga när jag kommer hem.

Snälla någon, vill du vara barnvakt i helgen? Bara så jag får en sovmorgon? Pleeeaaseeee???
(självklart är förfrågan till någon i våra familjer, inte allmänheten, hehe)

Ska snart sminka mig och åka till jobbet. Jag ska jobba 4 timmar idag men blev erbjuden att jobba hela dagen istället, med betald lunch. Men nä, går allting bra med han den där nya som ska jobba så drar jag kl 14. Som en avlöning!
Då åker jag till Kungens kurva och shoppar lite... Sen ut till Maxi ikväll och rider lite, skön avkoppling!

Gud vad Wille hostar!! Stackarn!

Nä har inte tid med det här nu, tjing tjong se you later!

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Idaaa, mejla nya bilder!! :)

2008-07-20 @ 20:25:30
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0