★ Kryp invasion!

Vidriga små kryp har invaderat vårat oskyldiga radhus. Tvestjärtar till förbannelse och myror! Vi har myror på tapeterna tillochmed! Och man måste skaka ALLT man tar i för att inte få en hel familj med tvestjärtar på sig. Och stora är dom också. Varför har dom bosatt sig i vårat hus?? Har vi mögel eller nåt som dom dras till??

Dagen har blivit spenderad i Stockholmia. Eller ja, på IKEA och EG:s mest =D Det var super trevligt tycker jag, Cattis följde med så William var ju såklart överlycklig. Sedan åkte jag, Cattis och Wille för att ta ett kvällsdopp och det var ju såklart obeskrivligt underbart!!! Vi plaskade på och Cattis tog så många fina kort på min son. Hur bra som helst, måste bara ha =)

Nästa vecka åker vi till Turkiet =)=)=)

Fast nus ka vi se på film. Nattugglor som vi är under ledigheten.

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Fy fan för tvestjärtar!!!



Najs med utlandsresa, fast mig kvittar det just nu. Lika varmt o soligt här ju :P

2008-07-29 @ 11:29:09
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Jag fattar mig inte på U&P för i ALLA era butiker så är det jämt kokhett oavsett tid på året ju :S Det måste ju vara mot regelverket eller nåt. Ni som ska springa runt o yra sådär också. Vi sitter ju bara på våra arslen, däremot värmer ju alla våra datorer, biljettskrivare och monitorer upp en jädrans massa också :S Nej fy fan, stackars dig!!

2008-07-29 @ 21:47:06
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja, Turkiet here we come!

Åker på Lördag och hem den 16e.

2008-07-31 @ 09:18:44
URL: http://[email protected]
Postat av: jealleballe

Vi har också invasion av tvestjärtar! Uäck! Jag tror att dom dras till snyggingar ;)



Oh turkiet, jag var där för två veckor sen och jag längtar tillbaka!! Men jag åker till Egypten på lördag så jag ska inte klaga ;) puss, ha så kul i Turkiet!

2008-07-31 @ 19:33:03
URL: http://aboutjeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0