★ Maxi

Vad bra det gick idag! Maxi mötte mig i hagen så gick vi in tillsammans. Men han kan inte vara i stallet själv stackarn =( Men vi tog en promenad i solen, det var helt underbart! Han skötte sig utmärkt! Det kom en traktor med släp, massvis med bilar och en fyrhjuling. Men han bara knatade på, Vi stannade till ibland så han fick äta gott gräs. Han bara smällde i sig =)  Han är så söööööööt!!! Men de andra hästarna mobbar honom, han är inte alls välkommen  i gänget, de bara jagar iväg honom, verkligen attackerar honom! =(  Jag hoppas verkligen att det blir bättre snart, för hans skull!

Vi är hos svärmor nu, har hämtat havre och hö. Nu ska vi vidare till Trosa där vi droppar av mammas och pappas tobak, jag åker till Stensund och hämtar betfor och sen måste vi nog köpa pizza. Vi är alla lite hungriga...

Jag måste ju åka och samla ihop mat till Maxi eftersom jag aldrig hann till Odal. Måste åka dit på Måndag så han måste ha lite nu över helgen.

Nu måste jag gå på toa tror jag allt...

Kommentarer
Postat av: Angie (:

Fin blogg =)!

2008-07-05 @ 20:19:59
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Hur har det gått med sofforna darling? ;)

2008-07-06 @ 22:26:32
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0