★ Safari

Sovmorgon idag! Tur att Wille sov hos svärmor igår för vi kom hem kl 00! Det blev en lång dag igår.
Men det gick hur bra som helst! Han gick rätt in i transporten och stod stilla hela resan! Han var så duktig lille bamse...Alla tycker han är stor men det tycker  inte jag =) Alldeles lagom. Vi får se om jag hittar honom i hagen idag, den är ju inte liten precis! hoho... Längtar tills jag får gosa med honom, sen ska vi ut på promenad han och jag så han får se sig omkring.

När vi åkte till Stensund för att lämna transporten så var det safari! 3 grävlingar, 4 älgar, hjortar, rådjur och overkligt mycket vildsvin!!! Hur mycket som helst, och vackra är dem ju inte!! fyyy faaasen....

Nähepp, borsta gaddarna och bege sig ut till Maxi som redan  har fått namnet Bamse av mig...

Kommentarer
Postat av: matilda

Gaaah! Så spännande med en egen pålle! O en tinker.. de är ju så fina!! Ser framemot bilder o att få höra hur det går!

kram gumman!

2008-07-05 @ 15:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0