★ Tuddeliiiduuuu



Snutt Maxi äter lite betfor och havre =)

Han är så underbart snäll så jag avlider!!  Jag önskar verkligen att jag har pengar, skulle köpa han direkt, utan tvekan!
Hoppas han får stanna på foder nu efter att 8 veckor har gått. Om han inte får det då? Då vet jag inte vad jag ska ta mig till. Jag är upp över öronen kär i honom! Funderar på om jag ska sätta mig upp på honom i helgen? Eller ska jag longera och tömköra nån vecka först? Jag är så sugen!! Vill rida...åh. Jag älskar honom. Redan! Helt otroligt...

William följde med till stallet. han ville till Maxi. Eller Macki som han säger. Så stod han vid staketet och sa "Hej" till alla får och hästar. Hihi. Men sen tog han en paus med Cattis medans jag pysslade med Maxi. Wille fick fullt upp med att köra bil:



Det här var riktigt kul!!!

Vi tog en tripp till mamma och  pappa för att hämta bröd. Helt sjukt vad mycket bröd de hade hemma.
Även där blev det att köra bil, fast denna gång på riktigt:



Snygg min, mamma!!



Det var kul att åka fram och tillbaka. Fram och tillbaka. Haha

Klockan är redan massor. Var tar dagarna vägen?? Helt otroligt.
Snart dags och sova och så samma visa imorgon.

Jag tackar för mig.

Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Fyller år? Det är ju evigheternas evigheter tills dess ;)

2008-07-09 @ 22:41:06
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tävling i min blogg! Var gärna med :)

2008-07-09 @ 23:26:44
URL: http://amandaharaldsson.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Men gumman, jag kan inte ha glasögon på mig när jag sitter vid datorn o det gör jag ju nästan jämt. Glasögonen har jag för att se på långt håll. Har jag dem när jag sitter vid datorn får jag brytningsfel till slut. Jag märker direkt på jobbet om jag suttit med glasögonen på mig för mkt vid datorn, att jag får spänningshuvudvärk. Men tack för omtanken iaf ;) Pussen

2008-07-12 @ 22:24:52
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0