★ Djup besvikelse...

Vilken besvikelse. I alla år jag kan minnas är det olidligt varmt på Trosa Marknad. Men idag vaknar vi till regn. Mörkt, grått, kallt. Men why? Våran tradition, grillfest på marknaden, hur gör vi nu då? Kan man grilla på altanen eller kan det ta eld då? Familjen, alla ni som är brandmän, kan man göra det? Jag är helt upprörd här hemma, jag accepterar inte det här!!
Vem bestämmer vädret? Inte fan är det gud iallafall, den skitstöveln finns inte ens. Fjant.

Nä men ärligt, min partystämning som varit på topp i 2 månader har på 1 sekund dalat ner till -0.
kul i jul då.... *drar en djup suck*

Det måste spricka upp annars gräver jag ner mig!

Kommentarer
Postat av: LINDA

stoffe tycker att när man tänder på grillen ska du ha grillen utanför altanen.. sen när det blivit bra glöd kan du ta upp den på altan men grilla helst under lock och ha vatten i närheten i fall det skulle flyga i väg nån liten glöd bit.. Å grilla med största försiktighet.. Det är stoffe brandmans råd....

2008-06-14 @ 11:22:21
URL: http://halvnuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0