★ Good Morning

Om en timme bär det av till jobbet, idag har jag verkligen ingen jobblust, den har varit borta länge nu. Men men, det blir väl bättre!

Ikväll när jag kommer hem så ska jag sätta in bilder från festen, som för övrigt var väldigt trevlig!
Mycket sjuk humor, malins syrra va ju skadad!! Haha, på ett bra sätt förstås =)

Om 3 månader får vi en ny inneboende, oj vad vi längtar! =) Nyfikna?

Jag har inte så mycket att skriva, som vanligt. Mitt liv är inte så spännande just nu, det bara rullar på =)
På Fredag är det Midsommar, då är jag ledig, kan ni tänka er?? hoho



Wille och Benjamin åker karusell, som galningar!

Nehepp, kleta på sig lite smink då...

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Vem/vad är denne nye inneboende för en då?



Tack för i lördags gumman. Har dock inget minne av om jag sa hej då till dig eller nåt. Mår fortfarande som en apa : /

2008-06-16 @ 12:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0