★ Helluuuuuuuuuu





Nyss hemkommen från stavgång på 40 minuter. Var tvungen att ta dessa vackra bilder.
Jag mötte ett rådjur med hennes kid i skogen, å herregud vad sött!! ojoj, får man ta hem??

Jag har inte kunnat blogga på evigheter så jag sätter in en liten bild resumé av dagarna som gått:



Målat altanen och planterat lite flowers. Måste plantera nå mer men fantasin är död.



Äter glass nere i hamnen



Mums med jordgubbar!!



Wille får en puss av Märta

Nu har min man vaknat till liv, han ska jobba natt inatt. Så nu ska vi trängas i duschen tillsammans, liiiite trångt om man säger så ;)

Skriver mer sen.

Kommentarer
Postat av: Linda Binda

vill inte ens veta vad ni gör i duschen!!!!

2008-06-07 @ 21:07:33
Postat av: LINDA

men varför då trängas i en dusch om man inte ska pöka till det??? Det kan jag inte förstå... ;)

2008-06-08 @ 13:57:53
URL: http://halvnuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0