★ Midsommar

Här sitter jag hos svärmor och väntar på att Micke har sövt klart Wille, då ska vi bege oss till Värtahamnen för att checka in oss på en Åbo kryssning =) Det ska bli underbart härligt att få komma iväg bara han och jag =)
Bara det att det blåser ju så förjävligt så jag har redan blivit sjösjuk!! Hmmmm.... Hoppas att båten är stor och stabil så att det inte märks. Men tänk om det blir som när Janet åkte på Barbados kryssningen? När det var tornado och hon låg och spydde...Eller som när Linda åkte när det var snöstorm...Hmmm

Annars har vi varit i Västerljung idag, jag gjorde matsäck till oss, nybakta rustik baguetter med Philadelphia, kalkon, rödlök, paprika, tomat och massa sånt där gott =) Micke gjorde sina jäkla briemackor med massa snubb i *urk*

Och så träffade jag finaste Kenzie också, det bästa av allt ;)  Ska bli så kul nu när dom flyttar till Vhd, är det den 12 Juli eller hur var det?

Jusstjäklar, vi måste fixa nån bra lastbil så vi kan hämta alla soffor hos Eme, det är ju typ 100 st känns det som. Eller 2 =)

My god, jag är fortfarande bajsmätt efter picknicken oh Marita (svärmor) håller på att duka fram grillat....Ojojoj, det står jg över. Jag hoppar på buffén ikväll istället =D 

ooh, tax freen, den längtar jag till!!

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Åh är ni på kryss era busar, avis!! Hoppas ni har det toppen o njuter av ledigheten :)



OKQ8 har släp för uthyrning. Kostar 240 för en dag!



2008-06-21 @ 14:21:57
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0