★ åååååh

Hemma igen. Och jag ska säga er gott folk. Att denna resan, var jävligt välbehövlig!!!
Igår åt vi buffé för att sedan bänka oss i baren där det intogs drinkar



Sedan så slocknade vi i varandras famnar i hytten, hur mysigt som helst! Tills Micke börjar snarka...

Vi vaknade halv 8 imorse, som vanligt när vi väl är lediga. Så vi knatade upp till frukosten och njöt av en härlig frulle! Jag proppade i mig tills jag bara tittade på min tallrik och suckade ut ett besvärligt "Nää..." Då var jag ruskigt mätt.



Fin utsikt vid frukostbordet =)



Det här godiset var ju bara TVUNGET att inhandlas i Taxfreen.
Kommer ni ihåg detta godis?? Måsskitar, kloakslam och allt vad det hette.
Detta är Sophögen, en samling av alla smaker. MUMS!!



Denna Pingu kopia fick Wille. Den heter Pingo. Haha, verkligen kopia...
Sen fick han ett Duplo set som han blev överlycklig av! Kul =)

Ja iallafall, efter frukosten så strosade vi runt lite, spelade lite på automater för att sen gå till hytten och duscha. Sedan somnade vi ännu en gång i varandras armar och det var sååååå skönt att få sova middag bara så där...
Sen åt vi världens godaste lunch! Ryggbiff...Ojojoj säger jag bara. Satana Perkele vad god den var *smaskens*
Och det blev ju såklart mera taxfree under dagen, man hittar nåt nytt varje gång man är där inne. Konstigt...
Vi hann även med en bio- Indiana Jones, Micke satt som klistrad, jag var mest nöjd över att få sitta och bara vara. Titta på bio och som sagt- bara vara.
Efter det hörrni gott folk! Gled vi ner i bubbel poolen! Det var bara han och jag där vilket var heeeeeeeeeeelt underbart!!! Man skulle ha en sån där hemma, feta jacuzzin. Det vore något det!

Så under denna underbara resa har vi verkligen hunnit med varandra! Det var så härligt, jag längtar till nästa gång! Hoppas det blir snart =)  Vore kul att åka ett gäng, vilka vill med? =)

Nähe, nu ska jag glida ner i soffan till min make som jag inte får nog av!

Puss




Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Haha men det är ju mysigt ju att sova på golvet :) Jag trivs som fisken i vattnet, eller säger man människan på golvet asg Så skönt att bli av med dem, det sätter lite sprätt på mig i packandet då :)



2008-06-23 @ 10:28:02
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0