★ Ååååååh!!!!

Min älskling....åh min älskade son! Jag är så stolt över honom så jag inte vet var jag ska ta vägen! Ojojoj =)
Jag älskar honom så obegränsat obeskrivligt mycket.
Hans första riktiga dag på dagis har gått galant! Min snutt har tillochmed sovit där! I över en timme sov han.
Han som alltid ska pilla öra när han ska sova, men han hade lagt sig på sin madrass, dragit täcket över huvudet och somnat på 1 sekund =) Det är sånt här som gör att jag vet att dagis är rätt för honom. Jag vet det innerst inne men när sjukdomarna slår till så blir jag så less...Men men nu tar vi nya dag!

Wille snurrar runt här i vardagsrummet, vet inte varför, billig fylla?

Och jag har svullnat upp! Jävla mens helvete, kom nån gång...

Micke fyndade keps idag. Boomerang för endast 100:-, hade kostat 300:- tror jag det va.

Nähepp, om man skulle ta och fortsätta på lasagnen...Om det blir nåt över så ska pappa få till lunch, jag gör ju fullkornslasagne.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Haha ja fast det heter slidkatarr, men det lät så illa så jag skrev muttkatarr :P Är tydligen väldigt vanligt!

2008-03-11 @ 16:36:25
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0