★ Bebis!!!

image107

Titta vad jag har i min mage!!!   Närå, skämtåsido, det är min syrras bebis =)
Hon var på UL idag och fick veta att det är en pojke, en Kim. BF 21 Augusti.
Så häftig bild för man ser örat och skelettet i överarmen, hela ansiktsprofilen. Värsta prinsessan Victoria hakan ;) haha. Hon har ju typ snart gått halva tiden, spyr fortfarande (!!!) och har halsbränna och har feta foglossningen. Rolig graviditet? Pga av allt detta var jag säker på att det var en liten flicka. Men tji fick jag =)

Golvläggaren är klar och har åkt hem, Micke skruvar på benen på underskåpen, men nu hörde jag en djup suck så kanske går det inte som han vill? haha. Micke har köpt en ny skruvdragare (?) Borr (?) Ja, nåt är det iallafall, han använder den hela tiden, så stolt över den så =D haha karlar! Wille fick en precis likadan i påskpresent av mormor och morfar fast en leksak dårå, den använder han också hela tiden! *asg* Han och Micke går och borrar/skruvar på allt. Lika som bär.

Köpt biljett till Norrköping nu, bara för att jag väntade så länge blev det typ dubbelt så dyrt! Men ändå billigt tycker jag så det gör inget. 160:- tur&retur. Slipper man köra bil och vara rädd och krocka och dö.
Men vi tar bussen, den skulle ta 1,5 timme. Helt överkomligt! Ett tåg skulle ta 3 timmar!!! Urrk. Palla det.

Svärmor är sjysst och bjuder på mat idag, mitt i all röra här hemma. Spisen står i hallen som ett avlastningsbord så... Bara det att jag är så otroligt mätt efter lunchen. Jag avlider nästan. Så mätt är jag. *puh*

Åh, va gulligt, Micke vill ha min hjälp!! Nu duger jag =D *hihi*

Kommentarer
Postat av: Therese Ek

Nä gud vad sött :D

2008-03-27 @ 15:45:04
URL: http://thereseek.blogg.se
Postat av: Anonym

Har du en lika härlig dag som jag har idag? :)

2008-03-27 @ 15:50:38
URL: http://sofiaandremo.blogg.se
Postat av: FrejaCaline

Vad underbart! Grattis! =D

2008-03-27 @ 15:58:03
URL: http://frejacaline.blogg.se
Postat av: Emelinda

Naw jag vill osså ha bebbe!!

3 tim till Norpan med tåg??? Vad fan valde du för väg *asg* Det tar ju EN timma o kostar runt 70-80 spänn enkel väg.

Håller alla tummar att du får jobbet :) Håll tummarna för mig me :P

2008-03-27 @ 18:34:29
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Kenzie

Haha ditt mupphuvud, vad var det för ett jäkla samtal?! Vilken tid kommer du? Hoppas du får jobbet men kräv fan att du måste få gå på toa. Puss

2008-03-27 @ 18:39:28
URL: http://kenzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0