★ Blä

Kallt här hemma! Jag fryyyyyyser! Det är nu man vill ha ett stort badkar att fylla med härligt varmt vatten, släcka ner, tända ljus och bara glida ner för att ligga där och njuta. Men nehejdå, vi har en rutten duschkabin istället.

Dagis idag gick jätte bra för Wille, men han får för lite mat! Han åt tills det tog slut och när han ätit så slutade han ju för dagen så då åkte vi till Tälje för att hämta ut hockeybiljetterna. Han somnade till i bilen så vi tog en sväng förbi MAX, vi var vrålhungriga efter en dag på dagis (jag tog GI mål med vatten) då vaknade William och ville också ha mat så han åt upp en hel hamburgare plus några av Mickes pommes. Eftersom han får mjölkfri kost så får ju han bara en liten portion som är beräknad till ett barn på 2 år, bara det att han äter så mycket mer, så det måste ökas!

Var ute och gick med Malin idag, det var så skönt att få komma ut och snacka massa skit. Bara babbla om ingenting. Trevlig tjej det där! Verkligen =)

Angående magsjukan på dagis så trodde jag att det höll på att bedarra men nu berättade Kenzie att hennes syster såg en unge spy på gården. Vafan.
Snälla jävla föräldrar- låt era barn vara hemma minst 3 dagar EFTER att de blivit "friska" Det måste ta slut nångång!
Det tog William sjukt lång tid att återhämta sig från detta, skulle aldrig lämnat han på dagis i det skicket. Och har ingen förståelse för att någon ens gör det. Visst att man måste jobba, men vafan är viktigast? Ansvar för sitt barn...

Nä detta med dagis...Tvivlar fortfarande om vi verkligen gjort rätt för vår son.
Vi får helt enkelt känna av nu...

Märks att jag ska ha mens snart, så jävla negativ just nu!
Funderar på att gå och lägga mig, eftersom Micke tittar på en sån jävla urusel film så jag inte vet om jag ska skratta eller gråta. Suck.

Nä, nu ska jag ta mitt sura humör nån annanstanns.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Håller med helt o fullt...ungarna SKA vara hemma efter de frisknar till, hellre ett par dagar för mycket än för lite... På Sebbe's dagis verkar vissa föräldrar kasta i väg barnen så fort de slutat spy/hosta... usch allt går runt o runt...så trött på att avra sjuk jag med=(

Hoppas ni slipper vara sjuka på ett tag nu !

2008-03-10 @ 20:23:12
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0