★ Bonkan

Åkte ut till stallet igår och solen sken, riktigt skönt väder! Jag ringde ut Sofia till stallet så skulle vi ut och galoppera i skogarna. Men bara det att när jag hämtar in Bonkan så är hon tok halt =(  Tokvarm i HELA benet men inte svullen, så på med kyl lera så fick hon stå inne resten av dagen. Ska ut idag och kolla läget, är det inte bättre måste Kickan ringa ut veterinären eller så får det bli att åka till klinik. Jag måste ta en bild på skönheten så ni får se vad jag skriver om =)  Eftersom det inte blev någon ridning så tog jag tag i andra saker för att få motion, slängde en gammal halmbal och sånt där... Duktiga mig! =)

Såg ni på andra chansen igår? Jag och Micke gjorde det, kan ni tänka er?? Jag som avskyr schlager! haha
Men jag var tvungen att dregla över Ola, hehe!
Men man undrar ju hur folket röstar, tyckte Terese skulle gå vidare...Med Ola. Men icke sa nicke. En jävla ballad gick vidare med en fjortis och sen Nordman...HAHA NORDMAN!! ja vad säger man...
Skönt att slippa Carola iaf...Avskyr henne. Usch.

Nu blir det duschen...JUSSTE!!! Idag har jag varit 2 veckor godisfri!! DET NI!!! Inte ens glass eller småätande har jag pysslat med. Så stolt över mig själv!!

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Fasen va duktig du är gumman! En annan har nog aldrig ätit så här mkt godis tidigare som jag gjort den senaste månaden : /

2008-03-09 @ 17:10:32
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0